Škola umění a magie

Během roku se na výpravách se dostáváme do jednotlivých vyučovacích hodin nultého přípravného ročníku Školy umění a magie v Bradavicích. V nich je vždy jeden profesor, který nám za splnění předmětu zapíše zápočet do indexu. Splnění předmětu znamená vykonání nějakého lehkého úkolu na konci výpravy, který každý zvládne. Projdeme tak předměty kouzelní tvorové, magické divadlo, lektvary, studium mudlů, jasnovidectví a obrana proti černé magii. Každý profesor nám dá ampuli s neznámou látkou.

 

Na táboře vstupujeme do prvního ročníku. Máme klasické koleje Nebelvír, Mrzimor, Havraspár a Zmijozel. Děti do nich rozdělí moudrý klobouk. Na slavnostní hostině je přítomen člověk se zlatou maskou, o kterém nic nevíme. Ředitelka odstupuje po večeři ze svého postu. Následující den proběhne vyučování jednotlivých předmětů. Občas se v táboře objeví muž se zlatou maskou. Další den je odvolána profesorka zpěvu a místo toho se jdeme učit odzbrojovací a zakázaná kouzla. Nepodlehneme novému profesorovi a místo vyhlazení Krásnohůlek se tam jdeme podívat a Senioři míří do Kruvalu. Tam vyposlechnou rozhovor ředitele Orfana s podřízeným, kteří se baví o tom, že rozvrátí Bradavice zevnitř.

Vracíme se do Bradavic, dle indícií získaných na cestách najdeme Komnatu nejvyšší potřeby. V té najdeme Myslánku a nalyjeme tam ampulky z výprav. Postupně se nám přehrají scény z uplynulého roku. Jedna je důležitá a to ta, že každý student má věštbu na Odboru záhad. Jedna z nás zjistí, že se má přestrojit v Orfana a odvést profesory z Bradavic. Několik desítek hodin vaříme Mnoholičný lektvar a poté provedeme to, co věštba říkala.

Čekáme nějaký útok, a tak zabezpečíme Bradavice, aby nás ostatní neslyšeli, neviděli ani necítili. Orfan se o nás ale dozví a svedeme s jeho zřízenci bitvu. Podaří se nám ustát útok a Orfan je oslabený. V noci se vrátí bývalá ředitelka Bradavic, svede bitvu s Orfanem a vyhraje. Ráno je vyslankyní Ministerstva kouzel opět jmenována na svoji pozici.