Celoroční hry: stručný popis

Země za zrcadlem

Projitím bránou jsme se dostali do Země za zrcadlem. Cestovali po světech různých ras, poznávali jejich charaktery, zvyklosti a legendy. Postupně jsme zjistili, že hlavní svět Omega, je budoucnost naší Země. Na svět se řítil meteorit, a proto jsme získávali návod na obsluhu stroje času díky němuž jsme se vrátili zpět do současnosti.

 

Superhrdinové / Qahramon

Během roku jsme zažívali příběhy s různými superhrdiny (Superman, Kapitán Amerika, Thor, Hulk, Batman…). Tábor nás překvapil. K našemu úžasu jsme našli hru. Když herní bedna zabubnovala, mohli jsme hodit kostkami, přesunout se a přečíst si kartičku, která nám způsobila nějakou situaci v běžném životě. Chtěl nás zabít lovec, potkali jsme škodivé opice, potkali jsme nájezd splašených automobilů. Prostředí se střídala. Od hor k lesu, moři i městu. nakonec jsme hru dohráli a vše se vrátilo do normálu.

 

Rytíři

Během roku nás chtěl dostat Sir Bolton s inkvizicí. Procestovali jsme tak trochu časem, takže jsem se potkali třeba se svobodnými Templáři, Rudolfem II. či s Kryštofem Harantem z Polžic a Bezdružic. Na táboře jsme potkali Merlina a rytíře kruhového stolu. Porazili jsme Morganu a Artuš předal vládu jednomu z nás, který dokázal vytáhnout bájný meč Excalibur ze země.

 

Indiáni

Během roku jsme poznávali indiány s jejich zvyky, učili se jejich moudrosti a poznávali jejich výklad světa. Na táboře jsme zjistili, že Karos vykopal tomahawk a dýmku v jednom, čímž si měl posléze podmanit všechny žijící bytosti. V poslední chvíli jsme ho přemohli a tomahawk zakopali do země.

 

Kyrandie

Nejednalo se o celoroční hru, ale o první táborovou hru.


Kallak, vůdce královských mystiků, již dříve uvěznil Malcolma, což byl padouch, nadaný mocí magie. A teď se dostal z vězení a začal škodit. Kallaka proměnil v kámen a chystal se Kyrandii ovládnout.

Postavil se mu vnuk Kallaka Brandon se svou sestrou BrynnStejně jako oni v tomto příběhu, museli jsme i my snažit Kyrandii zachránit. Bylo potřeba obnovit síly Kyragemu, což byl amulet, který udržoval rovnováhu sil v Kyrandii.

Postupně jsme získávali síly Kyragemu, tedy jeho barvy. Přitom jsme se shledávali s bytostmi obývajícími tuto zem. Jedním z nich byl kouzelník Darm se svým drakem. Kouzelník byl již zapomnětlivý, ale drak mu vše připomínal.

Nakonec se nám podařilo celý Kyragem obnovit a Malcolma dostat zpátky do vězení, kam patřil. Náš první poutnický (MINI)TÁBOR skončil a přinesl nám první zkušenosti s novým oddílem.